Saturday, February 26, 2011

assalammualaikum...

alhamdulillah opah baru abis test 1 QMT a.k.a statistic..subjek ni lah subjek yang menakutkan
sekalian warga uitm..agaknye la..tapi memang susah lah...
dulu opah kene test akaun...walaupon tak de basic dulu tapi opah rase akaun senang la..
bole la cukup2 makan dapat A...tp statistic ni..fuhhh..susah..GILER..
tapi kalo struggle x susah kot..opah ni kalau takot satu subjek tu..mesti ntah pape jawab..
balik bilik kene buat assigmnt pulak..hehhe
myampah opah rase kalau dengar prkataan ASSIGMENT..bukan malas nak buat..
tapi certain ahli group opah ni...selfish...tak nak buat keje..
opah malas nak bising2..tak dapat ape2 pon..saket mulut je dapat..tapi hati sakit juga tau..


bekecai hati opah...hehhe..
tadi beli makanan..hari ni opah makan nasi,,sup mushroom,ngn ayam masak sambal..
total 4 hengget..ok la tu...

ok la x de ape yang nak dicerita..heheh..



2 comments:

AL-QASSAM said...

Yeke warga uitm ckp susah? sya warga uitm jugak saya ckp senang je. dapat A+ kot dulu..(^-^)

saya budak baik..:) said...

al-qassam memang hebat la..nnt bole tolong ajar opah..nnt opah upah ea..heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...