Thursday, March 24, 2011

assigment lakonan makin popular....







assalammualaikum...

sehat tak semua??opah sehat..hehehe..
kenyang perut opah..rezeki ALLAH bagi banyak hari ni..
syukran YA ALLAH..
kenyang2 pon kepala risau pikir assigment..
assgiment lakonan pulak tu...
minggu lepas siap lakonan untuk subjek economic..ni bahasa arab pulak..

wah..opah speaking arab tu..heheh
mesti ramai yang nak tengok..limited edition ni..
opah pelik jugak..kenapa kene berlakon??tapi fun jugak..
heheheh...kat bawah ni antara babak2 yang opah lakonankan..
bsame kawan2 opah..

 dalam library..kononnye nak jumpa muazof(pegawai)...ade gaya pelakon terkenal x??heheh
lame tu practise naik tangga..hahahah..
 ni pulak scene opah jumpa kawan...ni antara dialog opah.."ya sulaiman..maza taktub??
uktub kitabu alluhgrahtul arabiah..limaza tazhabina fi maktabah??oo..li iktarad' al kitab.....faham x??
maksudnye..ya sulaiman..awak bace ape tu??saya bace buku bhsa arab..awak buat ape pulak kat library ni??ooo..saya nak pinjam buku..heheh
 heheh..terpakse duduk sebelah budak laki...tapi ada gap tau...hehehe..kalau bukan assigment memang tak la...tengok muka opah..serius betol....lepas ni mesti banyak tawaran blakon..hehhe

tengok kawan opah ni..tengok skrip mase belakon..tak best betol..heheh

7 comments:

-hanyaaku- said...

opah tak panggil makcik jadi extra pon!! ayooooyoo.. :(

AL-QASSAM said...

hahahahahahahahahahahax100
hahahahahahaahahahhahax100
hahahahahahahaahhaahahx100

ambe bukan suka kan opah..

ambe suka sebb terkenangkan ambe belakon mandarin dulu2 untuk 3 semester..

bila tengok balik videa lakonan. keluar air mata gelak.. maklumlah melayu cakp cina..

apa2 pun kenangan terindah..

good job.hehe

saya budak baik..:) said...

mak cik nak jadik extra???tunggu cukup tinggi la ea..hahha..

AL-QASSAM-sampai ati x suke opah...waaaaaa....
memang kelaka kalu tengok balik lakonan sendiri..hahha

AL-QASSAM said...

salah faham ayat tue..ambe tukar balik

ambe bukan nak gelakkan opah..

ambe nak gelak sebb terkenangkan ambe belakon mandarin dulu2 untuk 3 semester..

bila tengok balik videa lakonan. keluar air mata gelak.. maklumlah melayu cakp cina..

apa2 pun kenangan terindah..

good job.hehe

saya budak baik..:) said...

oo..suka tu gelak rupenya..maaf2..opah tak tau bhasa utara..org joho cakap ketawe..asif2 ye AQ..

Unknown said...

opah , maza taktubu ماذا تكتُبُ maknenye apakah yang kamu tulis... maza taqra' ماذا تقراءُ baru maksudnya apakah yang kamu baca. pastu, jawbnya aqra'au أَقَرَاءُ saya baca , kalau uktub أُكتبْ pulak maksudnya tulislah.
بوليهكن كالاو نق كومين؟ :)

PUSATOBAT-PRIAPERKASA.COM said...

VIMAX herbal merupakan salah satu produk yang menawarkan cara membesarkan alat vital dengan mudah, cepat dan aman. Namun belum ada produk yang benar-benar mampu membesarkan alat vital sesuai keinginan mereka. Pada umumnya cara membesarkan alat vital yang ditawarkan tidak memberikan hasil yang diharapkan pria dewasa. Terkadang berbagai cara tersebut juga tidak memberikan hasil yang permanen. Cara membesarkan alat vital memang berkembang dari sekadar menggunakan minyak atau alat bantu ke metode modern seperti Vimax.

Vimax merupakan cara membesarkan alat vital pria terbaik di dunia saat ini. Obat Vimax ini menjadi sangat popular karena terbukti mampu membesarkan alat vital pria sesuai janji dari Vimax. Ukuran penis akan lebih panjang hingga 4 inci, dan membesar hingga 25%, dan yang terutama hasil yang didapat akan PERMANENT selamanya. Dengan Vimax, pria dewasa dapat memperbesar alat vital tanpa memandang usia.....

VIMAX Herbal (pembesar dan perpanjang penis permanent)

Tersedia :

1.VIAGRA USA no 1

2.Selaput Perawan Buatan made in JAPAN

3.SUPER POWER USA Obat Kuat Herbal

4.Obat Kuat Cialis 80mg England

5.Grow Up USA - Obat Peninggi Badan Terampuh

6.Perangsang Wanita Spontan

7.VACUM + CREM (Pembesar & Penggencang Payudara)

8.Vacum + Lintah Oil (Pembesar Dan Perpanjang Penis)

9.Alat Bantu Pria (Sextoys) Komplit

10.Alat Bantu Wanita (Sextoys) Komplit

11.Boneka Full Body Elektrik

12.Alat Bantu Sex Wanita Penis Hangat

info lebih lengkap clik disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...