Tuesday, January 24, 2012

tahun baru cina punya cerita!!!

assalammualaikum...

di saat opah yang diserang selsema
yang agak teruk sehinggakan kehilangan deria rasa
selama 2jam..bila opah makan pau daging
rasa macam makan getah skrap...aduh sadisnya...
alhamdulillah ujian kecil je dari ALLAH..
assobaru minal iman.....

hari ni opah nak mengadu satu perkara..
istilah mengadu tu macam kurang tepat..
paling tepat nak berkongsi rasa dan cerita...
wahh..macam nak cerita sedih pulak...

semalam tahun baru cina..semua orang tahu
nak dijadikan cerita..hari sabtu kelmarin mak opah
yang tercinta jatuh sakit...tak adalah kronik
sangat..tapi memerlukan sejenis ubat yang terdapat
di farmasi..sebab kat klinik ni..diaorang asyik bagi ubat tahan sakit..
tak bagus untuk kesihatan..
2kali abang opah pergi farmasi kat bandar
tapi tutup..opah pun ada pergi jugak dekat segamat..
tutup jugak...for your information..farmasi
dekat area rumah opah ni semua orang cina punya..
so bila raya cina semua tutup..masa tu lah orang melayu
rasa bertapa bergunanya orang cina dalam ekonomi..
dan bertapa rendahnya kuantiti orang melayu dalam ekonomi
di negara sendiri..

lepas tu..keesokkan harinya..opah dengan
adik beradik opah pergi bandar..nak beli sayur2..
nak beli buah2an untuk mak abah opah..
sekali sekala bershopping sama2 adik beradik..
bukan selalu jumpa pun..sebulan sekali je..
tapi paling memeranjatkan kami..supermarket yang besar pun tutup..
masa tu abang opah bersuara..
"kalau macam ni pun kerajaan tak boleh nampak,,aku tak tau
lah apa nak jadi masa akan datang nanti"
maksud abang opah..kerajaan dah nampak
macam mana nasib orang melayu dalam ekonomi kat negara kita ni..
tapi kerajaan nak bertindak apa2...
bayangkan kalau orang cina semua balik negara diaorang..
kelaparan agaknya orang melayu...aduuhh tak dapat opah bayangkan...

opah bukan nak menyalahkan kerajaan..
tapi tanggungjawab kerajaan pada
nasib orang melayu yang langsung tak berkembang
dalam ekonomi negara sendiri...
lepas ni kita sama2 tolong meningkatkan bilangan orang melayu
dalam ekonomi kat negara kita sendiri..

p/s : nak beli ubat gigi pun susah...:(

1 comment:

PUSATOBAT-PRIAPERKASA.COM said...

VIMAX herbal merupakan salah satu produk yang menawarkan cara membesarkan alat vital dengan mudah, cepat dan aman. Namun belum ada produk yang benar-benar mampu membesarkan alat vital sesuai keinginan mereka. Pada umumnya cara membesarkan alat vital yang ditawarkan tidak memberikan hasil yang diharapkan pria dewasa. Terkadang berbagai cara tersebut juga tidak memberikan hasil yang permanen. Cara membesarkan alat vital memang berkembang dari sekadar menggunakan minyak atau alat bantu ke metode modern seperti Vimax.

Vimax merupakan cara membesarkan alat vital pria terbaik di dunia saat ini. Obat Vimax ini menjadi sangat popular karena terbukti mampu membesarkan alat vital pria sesuai janji dari Vimax. Ukuran penis akan lebih panjang hingga 4 inci, dan membesar hingga 25%, dan yang terutama hasil yang didapat akan PERMANENT selamanya. Dengan Vimax, pria dewasa dapat memperbesar alat vital tanpa memandang usia.....

VIMAX Herbal (pembesar dan perpanjang penis permanent)

Tersedia :

1.VIAGRA USA no 1

2.Selaput Perawan Buatan made in JAPAN

3.SUPER POWER USA Obat Kuat Herbal

4.Obat Kuat Cialis 80mg England

5.Grow Up USA - Obat Peninggi Badan Terampuh

6.Perangsang Wanita Spontan

7.VACUM + CREM (Pembesar & Penggencang Payudara)

8.Vacum + Lintah Oil (Pembesar Dan Perpanjang Penis)

9.Alat Bantu Pria (Sextoys) Komplit

10.Alat Bantu Wanita (Sextoys) Komplit

11.Boneka Full Body Elektrik

12.Alat Bantu Sex Wanita Penis Hangat

info lebih lengkap clik disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...