Wednesday, December 21, 2011

gelagat budak uitm segamat...

assalammualaikum...

selamat pagi,,sobahalnur...hari ini terasa sangatlah
segar badan ni lepas solat subuh...sebab hujan 
tak berhenti kot..itulah rasa sejuk semacam..
nampaknya hujan dekat segamat ni tak berhenti-henti..
tak silap opah dari hari sabtu kelmarin...
minta2 ini hanya rezeki Allah dan bukanlah bala untuk banjir...

oleh kerana hujan tak berhenti..ramai lah orang2
yang kurang bersyukur ni merungut..kadang2 tu rungutan diaorang
panas telinga opah dengar...contohnya..

"aku tak suka betul cuaca sekarang..menyusahkan betul...
habis kain baju aku tak kering,,kalau nak hujan tu jangan la
terus direct..aduhhh bencinya.."
banjir di johor 2011

ini baru suam2 je telinga opah dengar...adalah yang lagi
teribble sangat-sangat dan sangat...

"cil... hujan lagi...kalau banjir macamna nak balik
rumah..tiket dah beli..aduh bo.... betul lah..."

haaaahhhh...ini baru panas telinga dengar...kalau
yang cakap tu adik opah ke,,kawan baik opah ke
memang siap kau kene bebel...tak bersyukur langsung...
pelajar2 uitm segamat pon sibuk mengpost bermacam-macam
pasal kebakalan banjir di segamat...
sampai ada yang buat cerita yang uitm bagi balik awal sebab takut banjir..

cerita rekaan itu telah tersebar di seluruh uitm...
ramai yang dah suka sangat..tapi kesian...
rupanya khabar angin kosong je...gelak je pengarah uitm dengar..
bila kejadian macam ni jangan terlalu risaukan nak balik...
tapi banyakkan berdoa agar Allah tidak turunkan bala kat kita...
walaupun opah pun risau jugak kalau banjir...
yela siapa yang nak duduk kat uitm ini masa cuti seminggu...
johor bahru

ok..opah menyeru kepada semua warga uitm segamat...
jom lah doa sama2 agar tak berlaku banjir kat sini...
bukan sibuk mengpost cerita2 khayalan dekat facebook..
terimalah kenyataan yang pengarah tak kasik balik awal..
hahahhahaha....

tapi kat johor dah ada tempat yang banjir..
kluang,batu pahat,chaah,dan johor bahru..
semoga Allah permudahkan urusan kita dan tidak turunkan bala
banjir di tempat tinggal kita..:)


2 comments:

AL-QASSAM said...

Jom kita ambil cakna pasal mahasiswa pula di sini:
Masa untuk Perubahan

PUSATOBAT-PRIAPERKASA.COM said...

VIMAX herbal merupakan salah satu produk yang menawarkan cara membesarkan alat vital dengan mudah, cepat dan aman. Namun belum ada produk yang benar-benar mampu membesarkan alat vital sesuai keinginan mereka. Pada umumnya cara membesarkan alat vital yang ditawarkan tidak memberikan hasil yang diharapkan pria dewasa. Terkadang berbagai cara tersebut juga tidak memberikan hasil yang permanen. Cara membesarkan alat vital memang berkembang dari sekadar menggunakan minyak atau alat bantu ke metode modern seperti Vimax.

Vimax merupakan cara membesarkan alat vital pria terbaik di dunia saat ini. Obat Vimax ini menjadi sangat popular karena terbukti mampu membesarkan alat vital pria sesuai janji dari Vimax. Ukuran penis akan lebih panjang hingga 4 inci, dan membesar hingga 25%, dan yang terutama hasil yang didapat akan PERMANENT selamanya. Dengan Vimax, pria dewasa dapat memperbesar alat vital tanpa memandang usia.....

VIMAX Herbal (pembesar dan perpanjang penis permanent)

Tersedia :

1.VIAGRA USA no 1

2.Selaput Perawan Buatan made in JAPAN

3.SUPER POWER USA Obat Kuat Herbal

4.Obat Kuat Cialis 80mg England

5.Grow Up USA - Obat Peninggi Badan Terampuh

6.Perangsang Wanita Spontan

7.VACUM + CREM (Pembesar & Penggencang Payudara)

8.Vacum + Lintah Oil (Pembesar Dan Perpanjang Penis)

9.Alat Bantu Pria (Sextoys) Komplit

10.Alat Bantu Wanita (Sextoys) Komplit

11.Boneka Full Body Elektrik

12.Alat Bantu Sex Wanita Penis Hangat

info lebih lengkap clik disini

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...