Friday, April 8, 2011

aaaa....tension...

assalammualaikum...

statisticssssss.....
aahh benci.....

alamak..esok test statistics....aahh bencinye...
opah tak paham probability..
tak tau la nak letak ape kat dalam kepala otak ni bio paham...
pening kepala...


adakah opah patot berduka??
man jaddah wajaddah..



lepas tu bace status membe kat facebook pasal statistic..
statistic je kot...tau la pandai,,tak payah la nak mention lebih2...
sakit ati tengok...

tengah nak study..tetiba ade fogging..
dari ari2 asyik fogging je..
meluat dengar bunyi kau yang bising tu..
macam nak belasah je orang yang fogging ni...

aaaahhhh...opah tension...
astagfirrullah...doakan opah dapat jawab ea..
amin.....
sesungguhnya akaun lagi senang dr statistics.........

2 comments:

AL-QASSAM said...

saya boleh jadi tutor.. saya suka statistic. hehe

saya budak baik..:) said...

betol ke AQ nak ajar opah????bole sangat..datang la segamat ni....nnt opah belanje cendol...heheheh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...