Saturday, April 9, 2011

dinner geng2 nerd.....

assalammualaikum....

sobahalkhoir???kaifahal??
attatanawal al fatur???la'??ana aidon..
alamak opah dah sekiping bhasa arab pulak...
biasalah orang kacukan arab...memang selalu tersasul..
hahhaha..


minggu ni segala assigment yang membebankan kepala
opah dah beres...
yeyeyeye...tak adelah sibuk nak siapkan assigment..
ni la masenye nak release tension yang berbakul-bakol..
carenye dengan dinner bersama geng2 nerd
yang terdiri drp shue,dila,ika n suraya..
seronok betol opah..first time keluo malam..makan2 free pulak tu..
makan yang paling sedap kat dunia ni...adelah makanan FREE...
alhamdulillah..murah rezeki kau shue belanje kiteorang..

petang tu kiteorang keluo..
opah drive kereta sampai keluar bandar je..
lepas tu dah tak berani..
jalan sebok sangat...
sempat posing mase jawab panggilan dr mak opah..

tapi mak opah dah pesan..
"ingat..lepas ni jangan keluo malam2 lagi tau....bahaya anak dare keluo malam2..."
sebagai anak yang solehah...(solehah ke??heheh)
opah turuti pesanan mak...

malas nak citer lebih2..tengok la gambo
kiteorang ni..hehheh
sebelom dinner pergi shopping..lepaa tu mejajau cari surau nak solat maghrib..

  


ni la shue..yang belanje kiteorang..
snap2 sebelom order..
gelak2 kan opah la tu..heheh

yeeh..ni dia ikan+kerang bakar..
nyum..nyumm...

dengan penuh teliti dan khusyuk opah bukak kulit kerang ni..

ni lah hasilnye kalau orang lapar melantak..


 
muka orang kenyang..


41.10ringgit....sape nak bayar ni??
opah lari dulu...
shue la yang bayar..hahah

3 comments:

cAmca Dan GArpu said...

nyumy..sedapnyewww..heheh...

Cikgu CTE said...

wah....bestnya ada orang belanja....

cujen said...

bestnye org belanja...

salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

PERKARA YANG ANDA TIDAK TAHU TENTANG MAYBANK

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...