Wednesday, June 1, 2011

perbualan yang menyakitkan telinga.....

assalammualaikum....

di suatu petang yang suam2 panasnye....opah dalam perjalanan nak balik bilik...
terdengar la perbualan dua orang minah ni....mula2 opah wat dono je..lantaklah dia nak bualkan ape..not my business...tapi bile terdengar isi2 kandngn perbualan dieorang rase macam nak cekik2 je...menyampah betol...
inilah rakaman esklusif yang sempat opah buat....heheheh

minah A:ooooiiiii...cantik ko arini???makin seksilah..mengurat lecture ke???
datanglah minah yang seksi tu...

minah seksi:ooooiiii...mane main nak ngurat lecture..semua dah expired...seksi????ak memang seksi..seksi tu bende wajib aku..hahhahahah...cantik ke???time kaseh..eleh ko 2x12..same je..apesal pakai baju kurung pulak???

minah A:macam biase lah..CTU hari ni..kene la jadi alim..jadi ustazah..hahahha...jap lagi kelas akaun ak cabut la baju ni...panas giler...

minah seksi:memang la panas...dah ko tu pakai tudung....bukaklah tudung tu....

minah A:issshhh aku kan ustazah....mne bole bukak tudung..hahhahahah...

minah A ni pon membetolkn tudung dia yang tersangkot kat beg...

minah A:bodo punye tudng..menyusahkan aku je...

dan terus mencarut marahkan tudung....

opah paling anti dengan orang yang mperlekehkan tudung dengan baju kurung....sape kau nak cakap semua tu...kalau tak nak pakai semua tu suke hatilah..tapi jangan nak memperlekehkan...

5 comments:

miera imani said...

nani . nape ta tumbok dorang uhh .

-hanyaaku- said...

adoii.. sape la budak2 tu..


*weyhh lame tak jumpe kau opah! keh3

s e i r a m l a h said...

wahh dahsatnye.. betulke ko rakam eksklusif ni nani?

ke ko tangkap muat je:P
next time ko kasi ceramah free sket kat depa k.. hahah

froGreen said...

wahh .ade jugak budak mcm uhh .meh tunjuk sikit kt aku.ade mcarut mcm uh skali

saya budak baik..:) said...

aah...dahsyat gler ek..macam nk sekel je kpale dye...aduyai pmpuan2 skarang ni....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...