Friday, January 6, 2012

kasut aku kena curi!!!!!!!!!!!!!!1

assalammualaikum...

sebelum opah nak cerita ni..opah kene
istirgfar banyak2 dulu..semoga ALLAH mengampunkan dosa opah...
hari ni..7 haribulan satu 2012..selepas waktu subuh
kasut yang paling opah sayang+cinta telah
dirembat oleh mahkluk yang semestinya bergender wanita...
opah dah lama nak beli kasut tu..oleh kerana harganya yang
agak mahal..opah baru dapat beli kasut tu akhir tahun 2011..

bukan ini kasut opah..



opah akan pakai kasut tu kat event2 je..
sebab opah sayang kasut tu sangat2..yela mahal tu...
oleh kerana terlampaukan sayang,,maka
hari ini ALLAH telah mengtakdirkan bahawa kasut itu
telah dicuri oleh insan yang tidak berhati perut..
sedap je nak curik barang orang..

cubalah kau bayangkan kalau bapak kau tengah sakit
tenat kat rumah,,lepas tu opah curi handphone kau biar
kau tak boleh call sape2..opah curik ketera+motor kau biar kau
tak boleh hantar bapak kau ke hospital..lepas
tu opah curi semua jiran+saudara kau biar tak ada sapa
pun yang dapat tolong..masa tu apa perasaan kau???

astagfirrullah..ya ALLAH berikanlah aku kesabaran...
insyaallah dengan kehilangan kasut kesayangan ku itu..
akan KAU kurniakan aku perkara yang lebih baik...
marahnya opah...
kalau tak dapat jumpa si bedebah tu kat dunia..opah akan 
dapat tengok muka dia kat akhirat....

p/s : janganlah mencuri...itu perbuatan yang berdosa..

7 comments:

Qani'ah Mawaddah said...

tetiba teringat kasut qaniah kena curi.. budak arab culik, haiyakk. last2.. berkaki ayam balik asrama.. pertama kali pijak tanah arab xpakai kasut...

mujahidah1413h said...

haaha.. nani jap ag aq rasa ko bakal dapat kasut yang lagi baik dari itu,, insyaALLAH.. btw takziah dari aq,, ke nak kumpul dana ramai2 supaya dapat beli kasut baru tok ko?? ngee~^_^ saya nak buat muka paling comel untuk awak!! lalla

saya budak baik..:) said...

hahahhaa...
qaniah : sakitkan atikan brg kene curi..

nadiah : uuuwwwaa...aku mahu nangis dibahu mu..kalo ko nk bg aku kasut baru aku cium ko laju2..hahahahha

AL-QASSAM said...

Panas telinga kalu dengar orang curi kasut nie: dulu dekat uitm dungun, beli kasut futsal baru 3,4 kali pakai. pastu kena sapu. cari punya cari jumpa. sejarah hidup sepak terajang orang.

P/s: kalau lah jumpa balik kasut tu, jangan sepak terajang dia. maafkan dia.

saya budak baik..:) said...

al qassam sepak terajang orang??uuu takotnye...opah ni tengok org bergaduh pon takut lagikan nak sepak terajang org..memang jauh la...

AL-QASSAM said...

huhu. itu keinginan sahaja. betulah kasut hilang, bila kita cari sapa orang dia, msti ada perasaan nak tumbuk terajang kalau dah jumpa kan. tapi xbuat pun. Acah je.

saya budak baik..:) said...

ooo...terkejut bila byangkan al qassam belasah org....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...